sazehplus

sazehplus

sazehplus

sazehplus

5 دلیل برای مهندس عمران شدن

این که آیا شما در فکر رفتن به مهندسی عمران هستید و یا در حال حاضر در صنعت مشغول به کار هستید ، اینها دلایلی است که مهندسی عمران ، بدون شک ، بزرگترین شغل در جهان است.

چیزی که به نظر می رسد مهندسین عمران مشترک دارند عشق ذاتی به کارشان است.

به نظر می رسد همه آنها از رضایت شغلی خود از سطح بالایی برخوردار هستند ، که نه تنها هر روز صبح آنها را از رختخواب خارج می کند بلکه باعث ایجاد انگیزه در کارهای روزمره می شود.

از برخی مهندسین عمران پرسیدیم که آنها در این حرفه چه چیزهایی را دوست دارند و چرا آنها معتقدند این پادشاه شغل است.

بهترین دوره های ابتبس

1. مهندسی عمران بسیار متنوع است

مهندسی عمران اصطلاحی است که بسیاری از نقش های شغلی ، بخش ها ، مهارت ها و افراد را پوشش می دهد.

برکت دهنده دانها می گوید: "این کار بیشتر از چکمه های گل آلود و بتن است."

وی به عنوان مثال استفاده از داده های بزرگ و فناوری در زیرساخت های پیری را یک منطقه جالب کار می داند.

به گفته آرون متیو ، هر روز متفاوت است.

"شما هر روز با تعداد زیادی از افراد جدید در کارهای جدید کار می کنید! من اسناد حقوقی نوشتم ، در قطارها اطلاعیه دادم ، دوچرخه های سانتاندر را تعمیر کردم و ایستگاه های زیرزمینی را کاوش کردم. "

در همین حال ، کار عمرانی تارا فریزر شامل ممانعت از پل ها و سازه های دکل ، بازرسی از امکانات وزارت دفاع و کار در فرودگاه ها و آزمایشگاه ها است.

فریزر می گوید: "این تنوع بسیار زیاد است." "کجای دیگر می توانید در داخل دفتر و خارج از محل کار کار کنید ، همه در همان روز؟"

2. مهندسی عمران یک حرفه خلاق است

اگر فکر می کنید که خلاقیت را فقط می توان در حرفه هنری مشاهده کرد ، اشتباه می کنید.

تعداد گسترده ای از طرحهای مختلف برای ساختمانها ، پلها و سایر سازه ها نشان می دهد که مهندسان عمران برای حل طیف وسیعی از چالشها باید خارج از چارچوب فکر کنند.

گربه سالوینی می گوید: "من تا زمانی که وارد دانشگاه نشدم و اولین پروژه من ساخت پل ماکارونی بود ، نمی دانستم که چقدر مهندسی عمران خلاق است."

"این خلاقانه است. خواه این کار باعث ایجاد نقاشی روی کاغذ برای کار کردن در مورد چگونگی رد کردن یک تونل از طریق زمین پر ازدحام زیر پای لندن نشینان شود. "

3. مهندسی عمران یک کار تیمی واقعی است

مهندسان در تیم ها برای حل مشکلات دنیای واقعی کار می کنند ، بنابراین اگر شما یک بازیکن تیم هستید ، این یک حرفه عالی برای شما است.

کیشور رامدین می گوید: "صنعت مهندسی عمران بر اساس روحیه تیمی و همکاری بنا شده است."

"ما یکدیگر را تشویق می کنیم تا به موفقیت های بیشتری برسیم و خود را به چالش می کشیم. و وقتی با هم خوب کار می کنیم ، کارها را با ایمن تر ، سریع تر و ارزان تر انجام می دهیم. 

ناتالی چونگ یک مهندس عمران است که انگیزه کار با افراد دیگر را دارد.

او می گوید: "خیلی خوب است که با افراد باتجربه متفاوت برای ارائه یک طرح مشترک همکاری کنید."

اشکان امیری می افزاید: "یک مهندس عمران فقط شخصی نیست که تمام روز پشت یک کامپیوتر نشسته و محاسبات را انجام می دهد یا طراحی می کند ، بلکه شخصی است که روابط را ایجاد می کند ، به دیگران انگیزه می دهد و در مورد مسائل دنیوی آشکار صحبت می کند."

4- مهندسی عمران شما را به دور دنیا می برد

بسیاری از افراد مشاغلی را می خواهند که شامل مسافرت باشد ، و اگر مهندس عمران هستید ، برنده تمام پولها هستید.

بیانکا ویلر می گوید: "من قبلا می دانستم که می توانی برای کار به کشور دیگری بروی." "اما هرگز مقیاس وسیعی از فرصتها و نقشهای پروژه را که بخصوص در صنعت مهندسی عمران وجود دارد کاملاً درک نکرد."

و این همه کار و بازی نیست.

"شما با طیف متنوعی از مردم از سراسر جهان کار می کنید ، و قبل از اینکه آن را بشناسید ، یک لیست تماس با دوستان بین المللی دارید که می تواند به شما مشاوره فنی مهندسی ارائه دهد ، اما در صورت برنامه ریزی برای تعطیلات بعدی نیز به شما کمک می کند رمدین می گوید:

5- مهندسی عمران تفاوت محسوسی در زندگی مردم ایجاد می کند

این باید دلیل شماره یک باشد که مهندسان عمران معتقدند شغل انتخابی آنها بهترین است.

بسیاری از پروژه هایی که آنها روی آنها کار می کنند به نفع عموم مردم و جوامع محلی است.

دیوید وابوسو می گوید: "شما یک تغییر عظیم و مثبت در جهان ایجاد خواهید کرد."

سرگرد راب ریدلی موافق است: "هر تعداد مهندس مختلف وجود دارد که می توانید تصور کنید ، اما همه آنها در حال حل مشکلات مردم هستند. از اطمینان از اصول اولیه ، مانند آب تمیز فراوان در شیرهای آب گرفته تا طراحی و ساخت مکان هایی که در آن زندگی می کنیم ، کار می کنیم و بازی می کنیم ، در سراسر جهان. "

اشکان امیری با پایداری در دستور کار همه ، به چگونگی مهندسی عمران "فعال ترین راه برای کمک به محیط زیست ، با فشار مداوم برای پایداری بیشتر و اندیشیدن به راه حل هایی برای مسائل آب و هوا ، و سپس ساخت آن راه حل ها" اشاره می کند.

اما واتکینز می گوید: "بیشتر سازه ها امروز بیش از 100 سال طراحی شده اند."

"دانستن اینکه من به ساختن چیزی کمک کرده ام که ممکن است فرزندان و نوه هایم از آن استفاده کنند باعث افتخار واقعی من است."

منبع : https://www.ice.org.uk/news-and-insight/ice-community-blog/september-2019/top-reasons-civil-engineering-best-career

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد